Wszelkie reklamacje prosimy kierować na podany wyżej adres mailowy podając numer telefonu, kod SMS, datę wysłania SMSa oraz powód składania reklamacji.
Reklamację procesu płatności można dokonać bezpośrednio u naszego operatora płatności pod linkiem MicroSMS - Nowa Reklamacja.
Na wiadomości wysłane na nasz adres mailowy odpisujemy od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 15 do 21.
Maksymalny czas oczekiwania na odpowiedź nie powinien być dłuższy niż 48 godzin,
w przeciwnym wypadku gdy wiadomością była złożona u nas reklamacja, wtedy ją uznajemy.
W serwisie oferowana jest rejestracja (by uzyskać dostęp do serwisu), która może być płatna.
W takim wypadku aby się zarejestrować, należy wysłać SMS o treści MSMS.NOWYSKIN pod numer 71480.
Po otrzymaniu kodu zwrotnego, należy go wprowadzić w odpowiednie pole podczas rejestracji.